1 Ağustos 2016 Pazartesi

Türkiye'de İş Güvenliği İçin Son Derece Üstün Tekniklerin Kullanıldığını Gösteren 10 Görsel

1. "Beyler biraz çekin beni yamuk oluyor"




































2. "O kadar camiye yardım istedik kimse çıkıp gelmedi, başa düştü"













3. "Abi gelemem elim dolu"


4. "Bırak bari yalandan tutma olm ya tüm yük bende" "Hadi tutuyoruz işte"


5. "Hacı biraz doğrulsana köşeye yetişemedim"


6. "Beyler ayakta kaldınız birer kalas çekin altınıza çekinmeyin"



7. "Ulan şu hale düşeceğime yere düşseydim be..."


8. "Sırtım da ne zamandır kaşınıyordu ohh iyi geldi"


9. "Seni bi çarpsın da bak nasıl ağzını kırıyorum elektriğin"


13. "Biriniz gitsin şurdan 2.5 litre kola alsın lan"


İş elbiselerini ve donanımlarını inceleyerek iş yerinize en uygun ürünleri online satın almak için lütfen tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder